Tuesday, July 17, 2012

韓劇評論 –屋塔房王世子 (閣樓上的王子) 옥탑방왕세자

同樣是穿越劇情,難免和仁顯王后的男人有所比較,明顯地屋塔是走輕鬆愛情喜劇路線,一開始講述他們4個來到現代,發生很多笑料,已經佔了6集,原本來到現代是為了查世子妃的死因,可惜調查基本上去到後段才開始,前面發生的劇情大多是無關痛癢的。我覺得前段劇情拖得太長,幸好後段緊湊,否則我一定放棄。



先講不喜歡的地方,人物太多。男女主,男女配,3個隨從,還有主角家人,朋友等等一大堆不相干的人物,有些人物的出現甚至對劇情全無影響,例如男主的姑媽,女主的朋友,甚至男主奶奶的死也不見得對劇情有影響,我覺得中段花太多時間交代其他角色,引至中段極為悶而且有拖劇情的情況,是我最不喜歡的地方。
如果可以集中交待男女主,男女配,3個隨從,節奏快點就好了。

其實劇情都有點老套,又是那種公式,男女配角破壞,製造誤會,男女主是歡喜冤家,又老套又令人噴飯的劇情,有時候真的不明白為什麼劇集總喜歡用這條公式那麼沒趣,現實生活真的有如此多男女配角走出來破壞和製造誤會嗎?幸好這套不是男配,男主同時喜歡女主,女配又喜歡男主那種錯綜複雜的關係,否則我一定噴飯。



好啦,說喜歡的地方。自從男主身體開始變透明,劇情就變得很緊湊和有追看性了,男主終於回復王子的模樣,變得聰明,醫院調包事件和恐嚇男配都令我有點喜歡上他,剛來到現代時真的太蠢了。而且男主角的演技不錯,後尾同時分演2個人的時候,我覺得真的有分別,活像兩個人,聽說男主朴有天之前演戲都得過獎,演技不錯,有點喜歡上他呢。

另外,3個隨從也是笑點,他們每次的出現都令人捧腹大笑,例如穿古裝吃茄汁,流血時把手指舉高等,很多場面都很有趣,如果沒有他們一定會失色。



總結就是絕對是下班減壓之選,輕鬆愛情喜劇,但若果與仁顯王后的男人比較,還是喜歡仁顯王后的男人多一點。

其實很久以前也寫過影評,劇評。但發現這類文章的回應最少,所以就沒有動力再寫,但上次寫仁顯王后的男人時,大家都因為我而喜歡上這套劇,那種感覺是很快樂的,可以和別人分享而大家不停討論劇惰,感覺好像找到知音。所以以後每個月都寫一套劇,歡迎大家和我討論劇情^^

推薦指數:7


聯絡我
E-mail : yuking1314@ymail.com
the Ztyle : http://yuking.theztyle.com
Blogspot : http://yuking1314.blogspot.com/


其他同類文章 :

韓劇評論 -來自星星的你 별에서 그대
韓劇評論 - 繼承者상속자들

陸劇評論 - 步步驚心
台劇評論 - 我可能不會愛你
韓劇評論 - 秘密花園시크릿가든
韓劇評論 –屋塔房王世子 옥탑방왕세자
韓劇評論 – 49 49 (台譯:真心給我一滴淚)
誠意推介韓劇 - 仁顯王后的男人인현왕후의남자
韓劇評論 - 回應吧,1997 응답하라1997

新消息 : 我的Facebook Fan Page終於開動了,希望大家多多支持,互相交流,尤其是在活動上見過但又沒有fb的朋友。(*_*
Yuki Ng Neverland

Promote Your Page Too

11 comments:

  1. Yuki你好,我是山區,高興尋日卒之晌飯局中認識你。依套屋塔房王世子我都覺得好睇,而男主角朴有天同女主角韓智敏我又幾鍾意。朴有天有另一套戲「成均館緋聞」(古裝),都幾好睇,值得推介;而因為韓智敏關係,依家翻睇番「正祖大王李祘」,但成七十多集,有排追!

    ReplyDelete
  2. 好開心呀,你好勁呀咁都搵到我,哈哈^^
    冇諗過你都會睇韓劇wor,成均館緋聞我都打算睇呀,不過未有時間,我下一套會睇ga la
    你有冇睇過仁顯王后的男人呀?都係穿越劇,仲好睇呀

    ReplyDelete
  3. 「仁顯王后的男人」未睇過,不過,多謝你介紹,可以作為稍後要睇嘅韓劇之選。韓劇都係近兩三年開始睇,早年既「麵包王金桌球」都幾好,可能講麵包啦,比較興趣大!除咗韓劇,我本身都係日本迷,所以除咗飲飲食食,就係睇劇,哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 「仁顯王后的男人」真係本年度我最喜歡的韓劇呀,雖然本年度我只係睇左幾套,哈哈。
      我都係今年先開始睇,以前係睇開日,台劇既,但近年我覺得質數下降左好多,加上經朋友大力推介就踏上呢條不歸路啦,哈哈。冇諗過你都鐘意睇,咁以後又多個朋友傾劇啦^^

      Delete
  4. 經過一個多月嘅努力、勞力、腦力,卒之一口氣搞掂77集嘅「正祖大王李祘」同「仁顯王后的男人」,見妳推介「49天」,未知會唔會睇,因為要清一清名偵探柯南(日本卡通)、麻辣教師GTO(日劇)、東野圭吾推理系列(日劇)……一大堆日劇先!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好勁呀你,睇曬77集。仁顯係咪好睇先,有冇介紹錯你呀/?
      你個煲劇list都好長wor,麻辣教師GTO唔係好耐咩?重拍?
      我宜家睇緊city hall,睇完之後就會睇你推介既成均館緋聞。
      不過最近好忙,冇咩時間睇>_<

      Delete
    2. 仁顯,正!原來佢就喺劉仁娜,真喺之前睇秘密花園時都無留意佢,不過金道鵬大人(池賢宇)幾有型,成日咪咪眼笑,又曬一曬啲兔仔牙!City Hall?喺劇嚟,未聽過!

      GTO?喺呀,重拍呀,仲喺啱啱日劑夏季最高收視之作添!

      Delete
    3. 劉仁娜係秘密花園個時都唔顯眼,但做仁顯就好sharp,做戲都好睇左
      金道鵬大人個角色太正啦,邊有人咁聰明又咁痴情ga,原本覺得佢唔靚仔,但後尾都迷上
      city hall係前年既韓劇,宜家tvb都有播呀,我個fd話好睇所以先睇
      GTO當年我勁鐘意,反町超型,宜家邊個做呀?

      Delete
    4. 新版GTO同舊版故事上差唔多,依家由AKIRA(日本樂隊EXILE成員,本名叫黒澤良平)飾演鬼塚英吉,做得幾生鬼,而瀧本美織飾演冬月梓(以前菜菜子老師個角色),11集已經啱啱做完晒,2/10日本會推出兩個半鐘SP版,好期待呀!

      Delete
    5. 已經同日劇脫節了,完全唔知係邊個=_="
      睇埋手頭上d韓劇去睇下先
      另外,ufood有活動啦,快d去參加啦^^

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete